Merhaba hanımlar bebeğim 1. Buçuk yaşına girecek ve hala gece emzirmem oluyor bir iki kere olsada zararlı olabileceğini duydum bıraktırmaya çalışıyorum fakat ağlıyor susmuyor memeye gelince ancak susuyor uykuya bölünmeden uyuyor bu bir alışkanlık olduğunu düşünüyorum ve nasıl bıraktırabilirim tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim .
İkinci merak ettiğinde tuvalet eğitimi ne zaman başlanmalı nasıl oluyor bu iş lütfen bu konuda da bilgilendirirseniz sevinirim .