Ezgiitopuzzz Kızlar bebeğim 4 aylık sadece mama ile besleniyor , Mama kullanan anneler bebeklerinize su veriyor musunuz ? Veriyorsanız miktarı nedir
Angelia Ezgiitopuzzz su ek gıda döneminde başlatılır. Zaten formül mamalarda da su miktarını karşılıyor.
Asya2 Ezgiitopuzzz sadece mama alan bebeklere verende var vermeyende ben olsam bi çay kaşığı günlük verirdim
secoz Ezgiitopuzzz ben veriyorum. 3.5 aylık ne kadar da mamayı suyla yapsak şekerli sonuçta diye düşünüyorum. Evim de sıcak yani benim dilim damağım kuruyor el kadar bebeğin de kurur sanırım. Zaten d vitamini gaz damlası vs veriyorum onlarda şekerli gibi ister istemez sususuzluk yapar. Zaten doktorlar da formül mama ile beslenen bebelere su verilebilir diyordu. 2 aylıktan beri veriyorum ☺️ Öğlen ve gece yatarken bi kaç yudum veriyorum bazen gece uyurken ağzını şapırdatıyor ağzı kuruyor o zaman da veriyorum
irva Ezgiitopuzzz Doktorumuz her mamadan sonra bir çay kaşığı verin ağzında pamukçuk oluşmasın demişti.Hep verdim bende şuan 16.5 aylık oğlum.
Bebegimm1 Ezgiitopuzzz meme mama giderken doktorum mamadan sonra su ver demisti dogdugunda basladim vermeyi unuttugumda agzi dudaklari kupkuru kaliyordu o ayda sulukla veriyordum
MySunny Ezgiitopuzzz vermene gerek yok kuzu.Verilmeli diyen doktorları da insanları da tınlama. Netice ilk 1 yaşa kadar süt içirmeyin diyenlerle, mama yanında ekstra su içirmeyin diyenler aynı kişiler.Yani sonuç itibari ile süt kuralını doğru bulup, su kuralını kafalarına göre doğru bulmayanlara itimat etmeyin.
Cennetagaci Ezgiitopuzzz Biz de 4 ay 13 günlüğüz. Doğduğundan beri az da olsa veriyorum hiç bi zararı yok. Mama almıyor emiyor ama ağzında pamukçuk olmasını engeller su. Eskisi gibi değil doktorlar öneriyor. Hazır suyu kaynatıp soğutup veriyorum. Bence verin zararı yok.
secoz Larikko ☺️ E bebekte bebek suları var ama hazır suyu kaynatıp ılıtıpta verebilirsin boşuna suya da para verilmez zaten bi İkisu kaşığı içer 😂
Larikko secoz seçici olmasın bende pek sevmem aman en kalitelisi olsun demeyi cezve de suyu kaynatıp veriyorum 😂
BenMathilda Mama içerisinde su bulunduğu için suya gerek yok denmesi.. Corba içiyoruz diye, ayran içiyoruz diye su içmiyor muyuz? Ama bebekle biz bir diiliz.. Geçiniz efenim. Su hayattır, 1-2 çay kaşığı yeterlidir, sifa olsun
Rainnnn Ezgiitopuzzz 2-3 haftada bşr 1 tatlı kaşığı verdim zemzem suyu olduğu için ama . Bide ishalse bitene kadar günlük bir tatlı kaşığı vücut su kaybediyor diye
Deletedmom27337 Ezgiitopuzzz mama sonrası ağzı temizlensin pamukçuk olmasın demişti ebe ve doktorumuz o yüzden 3 günlükken vermeye başladım.