Feyyyzza İstanbulda neden yere ufak kar yağsa tatil oluyor anlamadım.. Bilen varmı? Eskiden iki gün üst üste yağardı artık dizlerimize gelirdi öyle tatil yaparlardı.
eylulnisa_20 Feyyyzza trafik pert oluyor çünkü. Sürücüler önlemlerini almayınca yollarda kaliyorlar bunun sonucunda diğer sürücülerde etkileniyor ve ulaşım maalesef olmuyor
Seyyid_Ali_2021 Feyyyzza salgın ve servis sıkıntısı canım yerler buz önceden servis benim okul zamanmda işçi servisinden ve otobüsten başka servis görmezdim 😄 şimdi nesil çıt kırıldım 🤪