Merhabalar 8bucuk aylık bi bebeğim var ve son 3-4 gündür emzik emmiyor memeyi emzik niyetine kullanıyor normalde gece emzik emüp ve sallanarak uyurdu şimdi kıyamet bir durum bizim emzik almak ve sallanmak sadece memede uyuyor geceden sabada kadar memede .. Bu durumla karsılasan varmı neden bir anda memeye düskün oldu emmesi güzel bir durum ama emzik reddi yaptı ve bebeğim sağ göğüs reddi yapmıstı sadece sol memeden emiyor ve geceden sabaha emdiği için acı yapıyor .. gecici bi durum mu ne yapmam gerek yardımcı olursanız sevinirim 😌