Gokalp18 Benim kızıma da dokunur. Kıyafetlerini yıkarken granül sabun tercih edin ve muhakkak çift durulama yapın. Yumuşatıcı hiç kullanmayın. Banyo suyu çok sıcak olmasın mutlaka ölçün. Mümkünse sıcak ortamda ılık su ile yıkayın. Lif kullanmayın. Kurularken de tampon yapar gibi kurulayın havluyu sürmeyin. Sadece pamuklu ve üstüne yapışmayan şeyler giydirin. Atopik ciltlere özel ürünler kullanın. Biz mustela stelatopia sampuan ve bioderma atoderm intensive balm kullanıyoruz nemlendirmek için. Belki biliyorsunuzdur ama aklıma gelenleri yazayım dedim :)