Balim55 Bugün ateş nedeniyle kızımı doktora götürdüm enfeksiyon çıktı . Antibiyotik Şurup kullanıyoruz . Bebeğinde bu durumu yaşayan oldu mu. Hastanede gözetim altında tutması gerekmiyor muydu çünkü daha çok küçük 😥
Elifkrl Balim55 endişelenmeyin benimde bebeğim üç aylık aynı problemi yaşıyoruz geciyor gecicek inşallah
Gokcenin_annesi Balim55 şurup nasıl bişey bize toz halinde verdiler kendimiz yapmıştık ondan mi acaba.
Ayse_nur25 Balim55 benim kızımda 3 aylıkken geçirdi evde şurup kullanarak atlattık şimdi 8 aylık yine geçiriyor bu kez de zimax kullanıyoruz evde
Hafizzeynep Balim55 eğer emziriyosanız kendinizde zerdeçal ve zencefil tüketin doğal antibiyotik. Bir çay kaşığı yoğurda katın yiyin mesela. Biraz acı olduğu için yoğurt bastırsın diye dedim.
Ayse_nur25 Balim55 ateş yaptı ve idrarı çok kokuluydu ve iştahsızlığı vardı biz o yüzden gittik aşırı derecede enfeksiyon varmış
Balim55 Gokcenin_annesi ben de aynı şeyi düşünüyorum dibinde biraz toz kaldı sanki. Baya salladık ama