Bence kesinlikle o elbiseyi giymelisin, bacaklarinin arkasindaki morluklara fondoten ya da kapatici sür . Hayatin keyfini çıkar onun bunun aaaa kiloluu aaa şöyle böyle demesine bakma. Ve sen kilolarini vermis olsan bile insanlar bundefa şey diyecek şuna bak şuna nasil zayiflamis yüzü çökmüş 🤣🤣 kendini sev evrene pozitif enerji yolla sağlıcakla kal