Ebrumarbling Arkadaşlar aşırı derecede saçım dökülüyor o kadar fazlaki yan taraflarım açılmaya başlamış bi önerisi olan var mı
Papatya Ebrumarbling Ben market şampuanı kullanıyordum. Değiştirdim. Yves Rocher ın şampuanını kullanıyorum. Azaldı şuan 3. Kutuya geçtim. Tabi kansızlıkla alakalı da olabilir. Kan sayımı yaptırdım normal seviyedeydi. Siz yaptırdınız mı?
Mervecik1 Ebrumarbling Uzun bir süre Yves Rocher anti chute şampuanını kullandım, kokusundan dolayı bıraktım ve fazla etki etmedi gibi, bakım yağları falan sürüyorum ama yine de avuç avuç dökülmeye devam ediyor
Ebrumarbling Papatya yok baktırmadım dün eşim farketti kenarları açılmış diye bnde en kısa zamanda baktırmayı düşünüyordum tahlillerime