Selam herkese ilk defa başıma gelen bir konuda yardımınızı istiyorum yarın doktoruna yazcam ama uyku tutmadı. Kızıma 6da bez bağladım az önce açtım ama tek damla çiş yoktu bezde. Kupkuruydu. İlk defa böyle oldu. Normalde dolu dolu olurdu. Mamasını 3 saatte bir veriyorum az yiyor bu ara ama hiç bomboş bez almamıştım çok üzüldüm 🥺 bilgisi olan veya başına gelen var mı? Bugün karma ve zatürre aşımızı olduk bu arada. Onların etkisi olabilir mi?