Ya gerçekten bıktım artık bı birinde bişey çıkıyor bı birinda artık yoruldum panik atak başlayacak nerdeyse. Allah beterinden korusun tabiki. Şöyle bugün farkettim 8 aylık bebeğimin sağ omzunda gamze gibi çukur var oncedende varmiydi hatırlamıyorum yoktu neyse dokundum işaret parmağımla boşluk var orda. Diğer omzundada var küçük çok küçük gamze gibi ama oraya dokunduğunda normal. Bu taraf bildiğin iki kemik arasına dokunuyom gibi.hastaneye gitcez . Sizce bı çıkık felan mi oldu yada kendi kendine dönerken incittimi orayı yada normal mi kafayı yiycem yeminle ya