citlembikannesi Bebeğim henüz 1 ay 26 günlük arkadaşım , annem , abim ben eşim vs öpüyoruz yakınlarım ama az önce bir yazı okudum korktum siz öptürüyor muydunuz
SeninAnnenBirMelektiYavrm citlembikannesi öptürmem yakınlarımda o konuda çok anlayışlı cok şükür. Öp desemde öpmezler Allah korusun
Deross citlembikannesi benim dışımda kimse öpmüyor 7 aylık oldu babasıda cok nadir öper sigara içtiği için kendisi zarar vermekten korkuyor ailelerimiz 1 yaşından önce öpmeyecekler öyle konuştuk daha doğmadan
AgentMom citlembikannesi o kadar küçükken öptürmedim yalan yok. Şuan 19 aylık olacak şapır şupur öpüyorlar. Oda öpüyor bizi. Daha sizinki çok küçük ve her mikroba açık. Elinden ve yüzünden öptürmeyin.
Meltemingo citlembikannesi ilk 3 ay hic kimseye opturmedim anneme bile esimin tarafina opmeye kalktklarnda hep tepki gosterdim cnku henuz savunmaszlar mikrop kapabilirler ellerinden bile opulmemeli cnku bebekler ellrnide agzlarina goturyor birak ilk 3 ayi snrasnda bile opulmemeli ana insanlara biyere kadar laf anltbliyosunuz
Meltemingo citlembikannesi valla bnada oyle diyolardi mikrop kapsa dahami iyi diordum alincaklar yapcak bisey yok bebegniz daha onemli
AgentMom citlembikannesi alınsınlar umrumda olmaz. Bebeğimden daha önemli değiller. Bebek bağışıklığı yeni güçlenmeye başlıyor. Dışardakilerde ne mikroplar ne hastalıklar var bilmiyoruz. Kaldıki hasta olunca da tek sen bakacaksın. Yüzü ve eli dışında öpsünler o zaman. Geçen kimdi hatırlamıyorum ama uçuklu biri öpmüştü bebeğini ve bebeği baya hastalanmıştı
Deross citlembikannesi işte biz daha doğmadan söyledik doğunca ben bile öpmedim bir ay reni cok hassas diye baktılar ben öpmüyorum babası öpmüyor onlarda yeltenemedi birde anlayışlı insanlar sağolsunlar çoğu zaman kucağa bile almazlar markete girdik çıktık filan diye bunuda bizden gördüler eşim işten gelince kıyafetini çıkarır öyle kucağına alır…sizde onları uyarmadan kendiniz bu şekilde davranır artık öpmüyoruz doktor öpmeye dedi ya da işte öpmüyoruz iyi değilmiş diyin kimse yokken öpün
Themamacita citlembikannesi biz de öpüyoruz ama hepimiz evdeyiz insan ister istemez kokluyor öpüyor ne bileyim ben kendim yapıyorum başkasına yapmayın diyemiyorum
basakhanim34 Bebeği anne dışında kimse öpemez. Ağızdaki tüm virüsler bebeğe geçiyor. Bu virüsler ciddi hasar bırakabiliyor
Gamze023 Deross Benim kızım şuanda 23 aylık artık önümüzdeki ay 2 yaşına giriyor nasipse doğduğu zaman tam corona yeni yükseldiği ve yasakların çıktığı zamandı zaten bir seneye yakı. Kimse görmedi gelmedi gitmedi ama kayınvalidem ve kayınbabam il dışına çıkıp banka vs tabı işletmelerine gidip direk oradan bana geldiler ve direk bebeğimi o zaman alıp öpmek istediler tepki gösterdim diye kaç ay küstüler bana o kadar anlayışsız insan var ki bazen ne dersek diyelim o annenin o anki ruh halini lohusalıgını titizliğini anlamak istemeyen kafa.. Anlayışlı aile çok başka görgülü aile 👍🥰
Haydinn citlembikannesi ben heryerini öptüm öpüyorum da özel bölgeler hariç tabi götünü yerim kızımınnn ya nasıl durayım öpmeden 😂 öyle uzak akrabalar görmeye gelen insanlara cok dokundurtmam ilk zaman herkes hassas davrandı çevremde zaten ama bi kaç zaman sonra öpmediler desem yalan olur yanacıklarından 😊
tTgbaa citlembikannesi valla ben eşim ve ablam öpüyoruz onun dışında kimseye öptürmedim elini bile ağzına götürüyo diye yani kısacası temiz hijyen ve güvendiğiniz insanlara öptüre bilirsiniz
prensesannesiiiiiiiii citlembikannesi bende kimse öpsün istemiyorum ama laftan anlamaz bir kayınvalidem var benden gizli gizli öpüyor Allah’a havale ettim artık cünkü ne desem ne tepki versen boş anlamıyor