5.5 aylıkken yaptırdık ve hemen 1 günde iyileşiyor unutuyorlar bile daha küçük oldukları için. Hiçte korktuğumuz gibi olmadı çok şükür. İğne vurulurken biraz ağladı o kadar kesilirken hissetmedi bile hiç. Normal dikişli oldu sadece bölgeyi uyuşturdular. Sonrasında iğnenin etkisi geçince acısını hissetti onda da ağrı kesici şurup verdik ve krem sürdük Bi kaç gün o kadar geçti gitti çok şükür :)