Prenses1annesi Bebeğimin testi pozitif çıktı eşim ve benim de pozitif ama ateşi sürekli yükseliyor burnu tıkalı tuzlu su yapıyoruz bol bol emziriyorum ilaç verilmiyor nasıl atlaticaz öneriniz var mı veya bebeği küçükken covid geçiren
AhMeh Prenses1annesi çok geçmiş olsun Rabbim sizinle birlikte cümle hastalara şu mübarek günde şifa versin inşallah . Benim bebeğim 10 aylıktı . Bol bol emzireceksin annesi ateşine 38.5 çıkmadıkça telaşlanma calpolü o zaman verirsin . Bilirsin zaten . Senin tek yapman gereken kendine iyi bakmak bol vitamin al ki sütünden yavruna geçsin oda hemen iyileşsin annesi . Önce kendini besleyeceksin oda senden beslenecek . Acil şifalar versin Rabbim gönlünüz ferah olsun Onlar bizden daha güçlü Rabbimin izniyle 🌹
Neslihan-55 Prenses1annesi çok geçmiş olsun bizde geçirdik 5 buçuk aylıkken calpol verdik ateşi düşmedi hiç acilde serum taktılar rahatladı terledi güzel uyudu ama huysuzlugu 1 hafta hiç gitmedi bizde 3 gün ateş oldu 3 günde boğaz ağrısı oldu meğer yara olmuş ateşten doktora götürdük vitamin verdi boğazları içinde yapma ilaç aldık eczaneden doktor yazmıştı iyi geldi hemen toparladı ateşi olduğu zamanlar eklem yerlerine soğuk uygulama yaptım sadece zıbınla yatırdım üstüne ince pike örttüm ateşi olduğu için üşüdü çok ağladı sık sık emzirdim mama da verdim sıvı alsın diye öyle toparladık çok şükür Allah kimsenin başına vermesin özellikle de çocuklara çok zor geçiyor
Ceyder Prenses1annesi benim kızım 40 günlük ken pozitif çıktı bizde pozitiftik yani geçen haftaydı kızım 1 gün sadece 38 lerce ateş yapti halsizlik vardi ateş 1 gün sürdü bizim doktorumuz fitil verdi o rahatlattı 2 3 gun halsizlik sürdü geçti onda qma bizim 10 gün sürdü çok ağır geçirdik eşimle ama korkma bende asiri ağladım üzüldüm 40 günlük diye daha ama bebeklerde en fazla 1 2 gün sürüyor iyilesiyorlar siz kendinize dikkat edin bol bol. Vitamin alin
Prenses1annesi AhMeh çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için inşallah rabbim tüm hastalara şifa versin
Buteo Biz geçen hafta atlattık 4bucuk aylık 1 gün ateş ishal oldu . Öksürüğü için nebülizatör kullandık. Doktorumuz antibiyotik verdi boğazında virüs birikmesin diye . Ateş 38 olunca calpol verdik . Bu Geçiyor üzülmeyin lütfen. Emzirin bol bol
Prenses1annesi Neslihan-55 hiç ilaç falan verilmedi bize vermiyorlar çok küçük diyorlar korkuyorum daha kötü olur diye
Neslihan-55 Prenses1annesi calpol verebilirsin aşı olduğu zamanlar bile verilen ilaç bebekler için zaten