Benisahtesevmee Kızlar doktorumuza sorıcm ama tel demıstım no su gıttı yarın arayıp öğrencim hastaneden sıze sormak ıstedım bu saat oldu zorla uyudu bır yandan burnu akıyor bır yandan ağzını tutuyor bı buçuk yaşında çok yoruldu o da bende
Benisahtesevmee Angelia bı ara yıne aynı omustu burun akıntısı ıle fazlaca dış geldı sımdı de öyle sanırım ya çok zor daldı emzık de alıyor zor nefes alıyor açtım ama yıne aynı
Angelia Benisahtesevmee nasorinse burun spreyi var. Özel ama ilaç olarak geçmiyor. O iyi geliyor burnu açıyor günde 4 kere kullanıyorsun. Ya da izotonik su sıkacaksın şırınga ile her iki kanala
fatma_6141 Benisahtesevmee azındişi bizdede yaptı 3 hafta sürdü resmen vicks sürün burnuna oyle yaptım
RuzgarGulsah Şu an aynı durumu yaşıyoruz burun akıntısı var ağzının suyu çok akıyor bir an önce çıkarsınlar minikler bizde onlarda rahatlasın
Benisahtesevmee RuzgarGulsah ınsallaj ya nefes alamıyor burnunu açtım ama zorla ızın vermıyor çok üzülüyorum
Benisahtesevmee Angelia evet zorla da olsa yapmaya çalışıyorum sterımar bırde kullanıyorum coldmıxs ama ıse yarıyor mu emın degılim
Angelia Benisahtesevmee Şırıngayı ne yazıkki zorla yapıyoruz hangi çocuk ister ki😔 Nasorinse spreyi denemenizi öneririm.