ayseciiikkkkk günde 3 ana öğün 2 ara öğün veriyorum ve sınırsız emme.ama porsiyonları küçük oluyor.umarim yeterlidir.yarın doktor kontrolümüz var.7 aylık iken kilosu 9.650 idi.dogum kilosu da 3300.
Mesela bugün;
Kahvaltı; yarım yumurta sarısı, yarım zeytin(suda bekletilmiş), 1 tatlı kaşığı labne (suda bekletilmiş), 1 tatlı kaşığı avakado,1 çay kaşığı cevizli pekmez.
Ara öğün; 1 dilim kivi,
Öğle; ıspanaklı top ( ıspanak,havuç,lor, yumurta sarısı, zeytinyağı. fırına verdim.), İki yemek kaşığı yoğurt,
Ara öğün; yarıma yakın muz
Akşam; 1 adet kuzu kıymalı tarhanalı köfte, 1 kaşık sade yağlı makarna, 2 yk yoğurt.
Böyle işte 🤷