Kızlar dişimi çektirmiştim iltihaplanmış ve yan dişlerim de iltihaplanmış çok acıyor ağzımı açamıyorum resmen gittm doktora antibiyotik verdi gargara bide ama hiçbir faydasını görmedm 3 gün oldu yarın bidaha gidecm gidene kdr ne yapabilrm ne iyi gelir gece hiç uyuyamıyorum🥺🥺yemek yiyemiyorm çok acıyor gargara yapıyorm tuzlu suyla antibiyotik kullanıyorum bi hap tek adı da Augment başka hapım yok kullandığınz memnun kaldığınız iltihap kurutucu hap var mı? Evde nasıl azaltabilrm bu iltihabı yardımcı olur musunuz dayanamıyorm artk 😣😣