Molfix bezden memnun musunuz?
elfsnmz-141 evet
elfsnmz-141 memnunum 👍🏻👍🏻
elfsnmz-141 evet doğduğu günden beri kullanıyorum hiç pişik yapmadı
elfsnmz-141 bu gece anlıycam iyi mi kötü mü 😂 bakalım sabaha ne olacak sızdırmazlık
Evet
elfsnmz-141 doğduğu günden beri kullanıyorum herhangi bir sızıntı olmadı şükür.Memnunum
elfsnmz-141 çok memnunduk ama bu sefer kilot bezde sızıntı çok oldu nedense
elfsnmz-141 pure soft olanını kullanıyorum çok memnunum
elfsnmz-141 kızıma 2 yıldır kullanıyorum aşırı memnunum