Bebeğim 7 ay 15 günlük.4 aylıkta başladık ek gıdaya.Ama 2 3 gündür hiç bir şey yemiyor sadece emmek istiyor ek gıdayı reddediyor ağzını kilitliyor.Zorlamıyorum her öğününü yapıyorum deniyorum yemek isterse yer diye.Ama hiç bir şey yemiyor.Ne yapmalıyım ya da ara mı vermeliyim ek gıdaya bilmiyorum.