ayse327 ben başlıyorum o zaman aşkımiloşkom, ballı bademim, cennet kuşum, şekerli şerbetim 😍 sevmeye doyamıyorum oğlumu 😇
Papatya_ ayse327 canımın içi,kuzum,annesinin balı çöreği, minnakim, herşey bütün kelimeler onlar için var olunmuş gibi bütün bebekler çocuklar için yazılmışlar gibi ❤️🥰
Liyamomyy minikyavrumm benim kızımın ismide Ada Liya anneannem diyemiordu hep Adali diordu bizde Adaliiiii diye sevioruz hep😂😂 şimdi sizin yazınızı görünce yalnız degilmisiz dedim eşime 😂😂😂
ayse327 Gulsahhazman hepsi birer cücük değil mi bebelerimizin 😍 Allah hepsinin ömrünü uzun bahtını açık eylesin 🙏🏻
Blt-0505 ayse327 ben enik diyorum bazen eniş çünkü enikler gibi ses çıkartıyordu çocuğumun adı enik kaldı 😂