Quuin123 Merhaba hanimlar bi konuda fikir danisacaktim esimin emailini sifresini kendi telefonumda girsem ne gibi bilgiler elde ederim suan elimdeki Samsun ama ben iPhone kullaniyorum yani suanki telefonda kart yok
Deletedmom_5 Quuin123 Baska telefondan oturum acildiginda o telefona bildirim gidiyo telefonun adi yaziyo böyle telefondan oturum acildi diye.
tineanigra Quuin123 güvenlik ayarları yüksekse gider ben telefonum dışında başka bir yerden mail ya da Soysal medya hesaplarıma girdiğimde bildirim geliyor şurada oturum açtınız diye
Quuin123 tineanigra mesela.ne diye bildirim gelir acaba hani isim falan veriyorlarmi yoksa telefon ismi mi kullaniyor mesela Samsung bilmem ne cihazindan oturum acildi
tineanigra Quuin123 cihaz adı modeli olarak geliyor bazı uygulamalarda şehir bilgisi de geliyor. Ama hangi uygulamada ne geliyor ayarlar ne hatırlamıyorum çok uzun zaman oldu güvenlik ayarlarını yapalı