Mimoza-kizim benim kızım küçük doğdu o yüzden emme refleksi çok gelişmemişti meme emmedi hiç biberon tuttu ilk andan itibaren emzik midesini bulandırıyordu bende 1 ay sonrası ucu top gibi olan emzikten aldım verdim 2 3 attı sonra tuttu Bi 5 dk kadar bende aralıklarla denedim alıştı sonra normal damaklıyı verdim 2 hafta sonra çok şükür onuda tuttu.. Herkesin kendi düşüncesi karışmam ama emzik gerçekten annenin eli kolu