Merhaba kızlar 2 aylim bebegimim kulağınin altında yanağına doğru dogum lekesi var ve olduğu yer şişiyor. Doktorlara götürdüm ama hepsi beklenmeli diyor ilaç baslamadilar. Çok üzülüyorum başına gelen var mı geç ti mi nasil yol izlediniz lütfen yardımcı olur musunuz