Hayırlı geceler güzel anneler evimizde tv yok bir bucuk yaşına kadar ekrana bakmadan şarkılar dinledik sonra arada bes on dakka youtube baktı şimdi 2yasinda gunde bi saat araliklarla youtube bakiyo bazen iki saato buluyo onun dışında tv gorse hic dikkatini cekmez bakmaz genelde vermemeye dikkstinj baska yone cekmeye çalışıyorum baya oyunlar oynuyoruz gun icinde ama hamilelikten dolayi bazen dinleneyim diyorum acıyorum sonra vicdan yapıyorum normal midir bu kadar bakması sizlerde durum nedir?