Sorun bizde aslında biz korkarız çünkü korkutulduk zamanınca annem teyzem gitme oraya öcü var diyordu şuan ise tam bir korkak oldum. Eşim evde yokken her yerin ışığı açıktır evden içeri girince evi kontrol ederim saçma sapan şeyler hatta biri öldüğünde o kişinin gece gelip beni götüreceğini bile sanıyorum eşim bana sarılması lazım asla uyuyamam ama ailemin evindeyken böyle değildim kendi evimde niye böyleyim bilmiyorum kuzenim öldürülmeden öncede bu kadar kötü değildim ama kuzenimin öldürülme videosundan sonra dağıldım