4134 Öncelikle hayırlı kandiller diliyorum… Arkadaşlar 11 aylık bebeğim var bıngıldağı hala kapanmadı… Normal mi acaba..?
4134 Deletedmom_41 sağlık ocağında ki ebe normal değil demiş arkadaşa çocuk doktoruna görürsün demiş tedirgin oldum
Deletedmom_41 4134 En son 12 aylikken gittik 1 2 cm aciklik var ama normal 18 aya dogru kapanir zaten en gec dedi