bikerem Katun yalnizca geceleri prima pant olani kullaniyorum,kullanisli gelmiyor bana,gece icin iyi ama🤷♀️
Minisin_annesi Katun geceleri sızdırır ben oğluma kullanıyordum gün içinde bile sızdırıyordu ama yazın kullanmayı düşünüyorum
Keremikoo Katun sleepy marka kullanmadiysaniz lastikleri biraz sıkı ve sanki hava aldirmiyormus hissi verdi o da pisige sebep olabilir hassas cildi varsa eger. Prima aktif aldim su an 11,5 aylik bebegim bi nebze daha ince ama cirtlilarin yerini tutmaz hicbiri
bikerem Katun bazi annelerimiz de sadece külot bez kullaniyor bilemiyorum,3 cocugumda da sadece gece kullandim kullaniyorum da
gzem_ctyk BuzluKahve bezin içinde 2 tane lastik var o büyük olanı yırtın öyle kullanın hem iz yapmıyor hemde sızdırmıyor
1bebek1annee Katun oğlum 8 aylık ben de 7.ayda önce geceleri kullanmaya başlamıştım çok hareketli ve emekleme aşığı olduğundan bez bağlamak eziyetti o yüzden gündüzleri de kullanmaya başladım. Bence çok pratik ve sleepy kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadım.
Ddmbdm Bende geceleri Sleepy külot bez takıyorum çünkü cırtlı bezde gece hep cişi sızdırıyor hangi marka olursa olsun.gece için çok iyi memnunum gündüz üstünü sürekli çıkarmak istemiyorum çünkü altını değişirken durmuyor o yüzden cırtlı bezi gündüz kullanıyorum
Deeryaaaa Geçen hafta yanlışlıkla aldım, havalar soğuk altını degisirken komple soymak zorunda kalıyorum o yüzden beni çok zorladı, kilotlu çorabı çıkar pantolonu çıkar 😶 cırtlı dhaa kolay geldi bana
BuzluKahve Deeryaaaa ya kesin ben beceriksizim😂 Asla komple altı çıkarmadan bez değiştiremiyordum zaten
Keremikoo Katun valla erkek bebegim var bezin nerrsine iseyip kakalayacagi belli olmuyor o bariyerin ustune bile debk getiriyor hic riske atamam😁