Zhnce geçmiş olsun damarlar arası açıklık mı üfürüm dediğiniz olay ? Bizde de pda denilen sol tarafda 1.5 ml bir açıklık var ilk doğduğunda yoktu eko çektirmiştik . 7.ay kontrolünde çıktı sonradan açılmış ama sıkıntı değil 2 yi bulmasa iyi okur demişti bugün de kontrol vardı üstüne covid oldu oğlum çok korktuk ama hala 1.5 açıklık 2 yaşında tekrar kontrol yapılacak.