Elisa_mmm 20 aylık herşeyi anlıyor dediklerimizi yapıyor, elini yukarı kaldırır hedehede uzun uzun bişiletir anlatır, adını söyleyince heh der, anlamayınca he? Der ama kelimesi çok az😔 baba dede nene meme teyze gakgak gelgel ba(top) bu kadar. Sadece baba meme ve dede gün içinde çok sık kullanır diperlerini çok az. Anne diyeceği günü sabırsızlıkla bekliyorum❤️