Cik ben doğduğunda ilk 15-16 gün kundak yapmadım ama baktım ki moro refleksi yüzünden çok sıçrıyor ve uyanıyor yarım kundak şeklinde (sadece kollarını bağlama suretiyle) kundakladım. Başta ufak çaplı bi kıyamet koptu, ıkındı sıkındı alışamadı ama onun iyiliği için çözmedim. Birkaç uykudan sonra alıştı, şimdi kendi başına uyuyakalsa bile ellerini yana uzatıyo kendini kundakta sanıyor 😂 mutlaka kundağa alıştır derim daha küçükse alışır. 4. Ayına dek kundaklayacağım ben. Geceleri 4 saate yakın uyuyor