Oğlum 6 buçuk aylık ek gıdaya 1 ay önce başladık tariflere bakıyorum bişeyler yapiyim diyorum bütün tariflerde tam buğday unu ama doktorun verdiği listede tam buğday unu yok 8 ayda kullanılabilir olarak gözüküyor napıcagımı şaşırdım siz kaçıncı ayda kullanmaya başladınız ?