Mamaqueen Illa corapli mi giydirmek gerekiyor. Corapsiz giydirince acitiyor mu? Kullanan memnun kalan var mi?
kaganege Bütün yaz onu kullandık. Çoraplı da kullandı çorapsızda. Çorapsiz herhangi bir sıkıntı yaşamadık. 12/15 ay arasındayken giydi ayakları cok tombik. Ona rağmen biz cok rahat ettik.