Didemipeks Kızlar merhaba, 6 aylık bebeğim var bu zamana kadar reflü yatağında yanlarında korunak olduğu için yatırdım. Ama artık sığmadığı için direk beşiğinin içine koyuyorum. Bu seferde korkuyorum gece birşey olur diye siz nasıl yatıyorsunuz?
Deletedmom_7 Didemipeks Merhaba 🌸 benimde öyleydi 4-5 aylıkken çıkardım ama yanları boş olduğu için bebek yastıklarını koydum düşmesin diye şimdilerde hiç bişi koymuyorum yanları boş duamı ediyorum Allahım sana emanet diyorum yatıyorum (benim ki bana döndürtüyo kendini 🤷🏻♀️ Canı bi istesin yapıyo tabiki de geceleri bi sağa bi sola döndürüyorum ve emzik maalesef sanki inatlığına yapmaz🤣 Ama sağdan sırt üstü yapıyo soldan da emziğini kendi aldığını da gördüm kaç defa🤣
elaninannesiii Didemipeks 15 aydır üçümüz birlikte yatıyoruz ilk 4 ay reflü yatağını aramıza koyup yatırdım sonra sığmamaya başladı normal düz yatıyor bizimle, beşiği en azılı düşmanıdır
Melesss Didemipeks 5 ay 12 günlük bizimkide dönüp kendini toparlayamıyor fakat bağırıyor. Bu aylarda allah korusun nefessiz kalırsa ağlar zaten