Newmom123 canım geçmiş olsun belirli aralıklarla kusma devam ediyorsa enfeksiyondur hiç bekletme hastaneye götür serum verirler yüksek ihtimal. Birinden kapmış olma olasılığı yüksek bağışıklık zayıf olduğu için emzirmeye zorlama 😓 vakit kaybetme ama eğer böyle bir durum yoksa reflüdür alabiliyorsan yastığını al çok rahat edersin