Pinkkk ya hem pahalı hemde görev gibi yapıolar.karşımda 1 tane özbekistanlı bakıcı var balkona çıkınca görüyorum.çocuğa gülmüyo oynatmıyo.açıo telefonda video yemeğini öyle yediriyor. çok üzülüyorum sevgisiz bakılır diye ama çalışmayada mecburım işte.