Arkadaşlar size birşey sormak istiyorum . Oğlum 15 aylık emerek uyuyor . Emmeden uyutmaya çok çalıştım başaramadım . Evde oyalansın diye salıncak kurmuştum parktakilerden. Bugün onda sallanırken uyudu . Bende gece uykusunda tekrar orada sallayarak uyuttum . Daha sonra sallamayıda bıraktırırım diye düşünüyorum . Çünkü en zor emerek uyutmayı bıraktırmakmıs. Ama suan vicdan yapıyorum hiç sallamamıstım ona zararlı olurmu diye bana fikir verirmisinzi