zeynep321 sık sık emzirin . Ben aşıdan sonra sık aralıklarla emzirdim nerdeyse her saat başı ve aşıdan 4-5 saat sonra calpol verdim çünkü huzursuzlqnmaya başlamıştı ve bağırarak uyanıyordu uykusundan. Çok sıkı giydirmedim , Aynı şekilde gece boyunca sürekli takip ettim 38 i hiç görmedik çok şükür . .Aşı sonrası ateş 3 gün sürebilir . 3 günü aşarsa tehlikeli