oğlum 1,5 aylık geceleri güzel uyuyor aslında ama mesela dün gece 3.30da ık mık lamaya başlıyor sürekli kafasını bi sağa sola çeviriyor habire ağlama inleme tarzında sesler geliyor
ses çıkarmaya başladıktan sonrası uyanıp ağlaması bazen 2 saati buluyor
tabi o aradaki 2 saat ben uyuyamıyorum boşu boşuna 😬 var mı çocuğu böyle olanlar
bu arada emzirmeğim için gece uykusunu emdirmek için bölmüyorum