Fadime5 Herkese merhaba doğum yapalı 5 gün olacak yarin bebegim kuvezde erken doğum yaptım bu ikinci doğumum ve dikislerim acayip ağrıyor öksürük te var oksurdukce patlayacak zannediyorum ne zaman geçer bu ağrılar
Esoca38 Fadime5 bende sezeryan ile oldum toparlanmam 1 haftayı buldu. Her 3 saatte bir bende kuvezde emzirmeye gittim geldim. Acaip bir yanma oluyordu ama şükür hemen geçti inşallah şifanizi verir rabbim Sizinde gözünüz aydın 🌸
Fadime5 Günde 2 saat yol gidip geliyorum bebeğim için süt götürüyorum ve çok ayakta kalıyorum acaba ondan mı çok ağrım oluyor
Zereninannesi Ya ben de 20 gün önce doğum yaptım başta bir hafta oldu ağrım sonra geçti ama şimdi tekrar başladı nedense yatış kalkarken aşırı zorlanıyorum ve sanki dikişleri biri geriyormuş gibi hissediyorum,ne zaman geçer acaba