Rabia_00 bıttım sabununu denedikten sonra yazar mısınız demiştiniz . Ben dediğim günün ertesi hemen aldım ve başladım denemeye aslında çok daha azaldı sadece sabunun değil de tarağın da etkisini gördüm. Bi tarak aldım yumuşacık tarıyo saçımı en azından bi de tararken ben koparır gibi tarıyormuşum onu fark ettim . Sabun + tarak %50 faydasını gördüm