Nrma Kandiliniz mübarek olsun telefon değiştirdim hesap gitti .lutfen oğluma dua edin yürüsün otursun koşsun 🤲🤲🤲
Nrma PrensinAnnesi2021 Kuzeyeliz 1 yılı geçti hep post açıyorum yüreğim yandı sapasağlam oğlum nöbet geçirdi ve bütün motor hareketlerini yitirdi.şuan 2 yaşında ne emekliyor ne de oturuyor 😭asıl demem Şu ki parka götürüyorum sıkılıyor hep fizik tedavi ..parkta koşan oyun oynayan çocukları görünce kahroluyor .üzülüyor .artık o da yapamadığının farkında …onu öyle görünce kahroldum .Rabbim kapı açsın da ayaklansın inşaallah 😭Cook ağır bı sinav evlat acısı .
PrensinAnnesi2021 Nrma yaa çok üzüldüm Allah tez zamanda şifa versin oğlunuza 🙏🏻 Nasıl bir nöbet bu durup dururken anlamadım 😞😞doktorlar ne diyor peki