Gamzekutlu Merhaba güzel anneler pazartesi günü sezaryen doğum yaptım ve gaz sancısından duramıyorum ne yapmalıyım yardım edin lütfen 🙏🏻 bu arada hayırlı kandiller
Egemenin_Annesi Gamzekutlu sirtiniza yukardan asagiya masaj yaptirin esinize o cok iyi geliyor. Iyi bilirimo sanciyi felaket bise cok gecmis olsun
Nefeess Gamzekutlu Ahh sırf o 3 gün süren sancı yüzünden keşke normal doğum yapsaydım herşey o anda olur biterdi dedim kimyonu kaynar suya koyun 3-4 dk demlensin dipteki kimyon telvesiyle için çok iyi gelecektir yatakta sağımdan soluma dönememistim 😕