Kızım bir yaşında ben bugun tuttum hemde ramazan önü bir demo olsun dedim şükürler olsunki sütüm azalmadı ek gıdaya geçtik fakat diş döneminde olduğu için çok yemedi emmeyi tercih etti tek sıkıntı olabilecek şey susamanız emdikçe biraz daha susuyorsunuz rabbim sabrını selametinide veriyor