AslanannesiAyse Elifzeynepirem ben normalde az içen biriyim oğluma hamile kalınca da bırakmıştım ve 6 aylık olana kadar da içmedim şimdi ek gıda alıyor artık eskisi kadar emzirmiyorum yine de günde 2-3 ü pek geçmiyor
Yasineriminannesi Snowglobe bende kirkliyken başladım içmeye günde en fazla 4bugunlerdr günde 1 defa ama bilmiyorum çok vicdan yapıyorum acaba bebeğime zarar verir mi diye yinede tutamıyorum işte
Snowglobe Yasineriminannesi belki çok yanlış ni düşünce ama insanlar hamile iken içiyor diyerek içimi öyle rahatlatıyorum ben
Yasineriminannesi Snowglobe bende hamileyken içiyordum ama pek değil hangisi çok zararlı bilmiyorum bacım bende
Snowglobe Yasineriminannesi yani devam bende bağımlılık yok ta ben sigaranın kendisini seviyorum ya maalesef
Yasineriminannesi Snowglobe gerçekten bende öle hani olmayinca hiç canım çekmiyor ama görünce böle parmak alışkanlığı olmuş