Elif-Liya İkinci hamileliğim ilk gebelikte sezeryan oldum.ve su gelmesi gibi birşey yaşamadım. Ve bu konuda bilgim olmadığı için sormak istedim . Şuan 38 haftalık hamileyim neredeyse 10 dk oldu afedersiniz idrarım varmış gibi bir his oldu ama. Ben kendimi tutamadım birden sıvı geldi ama dediğim gibi idrar mi su mu geldi bilmiyorum suan karnimda biraz kasılma da var
kuzey-21 Elif-Liya canım su gelse pat diye akıyor gidiyor durduramıyorsun. Ve şeffaf şeklinde oluyor.
Cemre_61 Elif-Liya rabbim sağlık ile kavuşmayı nasip etsin bende 38. Haftada suyum gelmesi ile doğuma gitmiştim göz yaşım pıt 🥲
Minikbirkalp Snowglobe ben anlamadım bazı konularda anlaşılmıyor malesef benim ilk gebeligimde son haftalarda suyum azalmaya başlamıştı suyum sadece avuç içi kadar dicem hatta ondan bile az geldi su olduğunu anlamadim bile merakımdan doktora gittim iki cm açıklığın vardı ☺️☺️
Elif-Liya kuzey-21 hastaneden geldim alttan ebe muayene yaptı dedi şuan gelen su yok ama nst de sancı çıktı ayın 22sinde sezeryan olucaktim doktorla görüştük yarın Sabah sezeryan olucam sancı olduğu için dedi şimdi yapalım ama hazırlıksız olduğumuz için sabah yapalim dedik
Woman35 Elif-Liya Allah Allah sizin dedikerinizin aynısı oldu bende o gün doğuma aldılar beni siz yine takip edin çoğalma olursa tekrar gidin
kuzey-21 Elif-Liya bebek baskı yaptığı için idrarda kaçırmada olabiliyor. Su olsa kesin anlarsınız zaten. Gözünüz Aydın sağlıkla kucağınıza alın inşallah ❣️
Elif-Liya Woman35 canım gittim dedi alalım isterseniz şimdi ama 2 yaşında kızım var birakabilecegim kimsem yok annemler ve kaynanamlar sabah gelebilirler onu düşündüm zaten doktor da isterseniz sabah yatış yapın o zaman alalım dedi bende sabahı kabul ettim ama dedi zaten doktorumuz eğer ağrın şiddetli olur su gelirse mutlaka sabahi bekleme şuan şükür birşeyim yok
Elif-Liya Cemre_61 Saolasin canim valla kızda hiç su gelmesi sancı birşey yoktu bunda böyle olunca afalladim 🙈🙈
Elif-Liya Minikbirkalp valla bende gittim ebeye söylüyorum dedim kızımda hiç böyle birşey olmadı idrar mi su mu farkı ne ayırt edemedim kadın baktı dedi su gelmiyor ama nst de sancı çıktı
Mom52115 Birden bire bacaklarımdan aşağı 4-5 bardak kadar su boşalmıştı, hatta idrarımı mı kaçırdım derken idrarın o kadar olmayacağını anladığımda paniklemiştim 🥰 muhakkak anlarsınız normal bir ıslaklık olmayacağını. Sağlıklı kalın, sağlıkla doğsun inşallah
safiyecanoglu2311 benim 37 haftalık su gelmesi ile doğuma gittim ilk başta otururken bi tuhaflık hissettim ayağa kalktım ilk az az geldi bi kaç adım attıktan sonra idrar olmıcağından emin olacak kadar fazlaydı gelen su anlıyosun ister istemez durumu
Irmakprensesinannesi Elif-Liya suyunuz gelmiştir muhtemelen ben 33 haftalık suyum gelmesiyle sezaryanla acil dogum yaptım şeffaf kokusuz bir sividir suyun gelmesi