Arkadaşlar 7 aylık kızıma menenjit aşısı yaptırdım 10 gün oldu. Bacağında aşı olan yer aşı yapıldığından beri kızarık hala geçmedi. Bugün oraya dokundum baktım içinde yuvarlak bir sertlik var. Bu durumla karşılaşan var mı? Sıkıntı olur mu? Ya da Ne kadar sürede geçiyor doktor götürsem mi bilemedim. Doktorda bir şey demedi aşırana böyle olur, olursa şunları yap filan da demedi. İnşallah sıkıntı çıkmaz. 😔