Aslaaa uyumuyor çıldırıciim 1 haftadır kesintisiz uykusu maks. 1 saat geceleri bile 1 buçuk saatte bir uyanıp çılgın gibi ağlıyor. Hiç dişimiz yok daha. Ve atak haftası diyor . Dişten mi ataktan mı anlamadım. Diş granülü veriyorum ağzına ama etki ediyor mu etmiyor mu bilemedim yorgunum dostlar