Kızlar tecrübesi olan yada sağlık personeli olan bir varsa yardım edebilir mi 18 aylık kızım anneme geldik ve 15 gün önce günde 7-8 hatta bazen 10 kez kaka yapmaya başladı hemen de götürdüm gaita tahlili yapıldı herhangi birsey görülmedi sorun yok takip edelim dedi dr devam etti ve mukuslu olmaya başladı bu sefer uzman dr götürdük ve gaita tahlili yeniden yapıldı sonuç yine bir şey yok şurup ve çinko verdi dr malum o kadar kaka yapınca çok fena pişik oldu yavrum beş gün kullan geçer dedi kullandık geçti ama dün ilaç kestik bugün tekrar başladı ve 8. Kakası en son kakası tamamen mukustu yüzünün orta kısmı kızardı alerji olabilir mi piştikten oturamıyor yavrum dr birsey demiyor yaşayan var mı lütfen yardımcı olun