Bana ilk çocuğa haksızlık gibi geliyor , o yüzden tek çocuk ile kaldım ben 💕 düşünmüyorum yani tüm ilgimi alakamı tek çocukta toplamak daha kolay bence , her anında yanında olmak daha güzel gibi geliyor . Tabiki çok çocuklu anneleri de tebrik ediyorum çok zor çünkü. Çevremde iki çocuklu hep aileler ve görüyorum bununda kararımda etkisi var.