ErtugrulAnnesii oğlum 3 aylık o aylarda oglumunda oluyodu boynunun altına pudra döküyodum iyileşti şimdi pişmiyo şükür . Hem havalarda soguyo sıcakta oluyo genelde. Oğlumun yüzünde isilik vardı hemen geçiren krem kullndım komşum kortizonlu kremdir büyük ihtimalle dedi ama dışarıdaki yarayı içeri verir dedi o küçük svilceleri dakkasına geçiryo