Yasemmin lansinoh kullanmadım kıyas yapamam ama ben weebaby kullanıyorum ve memnunum. 9 farklı sağma seviyesi var ben sütün boşaltımı başlayana kadar 6da çalıştırıp süt akmaya başlar başlamaz 4e çekiyorum, 7-8-9u hiç denemedim bile. Tek sıkıntısı belki tekli olmasıdır aynı anda iki göğse takılmıyor. Onun dışında hiçbir problemi yok.